Thursday, January 22, 2009

Phoenix

Phoenix er selvfølgelig - som navnet siger - inspireret af fugl Fønix, som rejser sig af asken og genopstår efter døden. Jeg er ikke helt glad for billedet endnu, men går og lurer på, hvordan det kan komme til at fungere bedre. Nogengange er jeg bare nødt til at lade et billede være - sådan for tiden! Nu har jeg endelig - tror jeg - fundet løsningen, så billedet passer mig bedre.

Phoenix is obviously - as the name states - inspired by the phoenix bird, who rises from ashes after death. I'm not quite pleased with this painting yet but walks around lurking wondering how it may be functioning better. Sometimes I'm just forced to leave a painting alone - for the time being! Now I've finally - I think - found the solution so the painting suits me better.

No comments: